Food I recently enjoyed

I went to Uji with my friend yesterday.
We went to famous bakery called たま木亭, Mimurotoji, Ujigami shirine, Byoto-in and so on.
I heard this bakery is famous from my friend. We were waiting for about 20 minutes to buy breads. I forgot to take photos of breads, but they were so good! If you have a chance to visit Uji, you should go and buy breads. It totally worth it!
In the afternoon, we walked to Amagasetsuri Bridge. It took us about 30 minutes on foot. The view was amezing! My friend and I walked over 30000 steps in a day.

昨日、友人と宇治に行ってきました。
ひたすら食べて歩き回った1日でした。3万歩も歩きましたが、消費カロリーより摂取カロリーの方が多いような気がします。(笑)三室戸寺あじさいを見に行きましたが、まだ全然咲いてませんでした。時期が早すぎました。。久しぶり友人と遊んで、とても楽しかったです。

最近、同志社の留学生の会話パートナーを始めました!7月までと短いですが、頑張ります!

Satosato




© Wakazemi 1-20