My Goals for This Academic Year

It’s already May 1st and I am sorry to delay posting this vlog. I have four goals for this academic year, especially since this is my last year at university.
1. Finish my graduation thesis without any regrets
2. Make wonderful SP as one of members and assistant directors
3. Prepare for work after I graduate from university
4. Do my best on teaching practicum
These are my goals for this academic year!

大学最後の1年何事も悔いのないように取り組んでいきたいです。卒論、SPなどなどどれも一生懸命頑張りたいと思います!

先日、琵琶湖に行ってきました。G.W.が始まったばかりということもあり、たくさんの人で賑わっていました。天気も良く、いつもより空が青く広く見えた気がしました。いつも空が広く見えたオーストラリアの田舎が懐かしくなりました。

(ひつじむしさん,うどんさんの投稿にもあるように、"The Greatest Showman"とても良かったです。私は春休み中に2回見に行きました。サウンドトラックも買ってしまうほどお気に入りの映画のひとつです。)

Satosato

© Wakazemi 1-20