hero close to me

I introduce my hero those who is close to me.
He is a teacher of career support center in my college.
When I had an interview for internship, I was kept by him.
Then he said "What is your dream? Is this your real dream? You should try a big dream."
I certainly did not know this job is real my dream and I thought that I want to try another
big job and I want to have a big dream! Therefore I changed course of direction of job hunting.
I study hard now to my dream come true.

e gave me chance and courage so he is my hero is close to me.
I appriciate him help very much!!!

私は最近の身近なヒーローをご紹介します。
学校のキャリア支援室の先生です。
ある日、面接のときにひきとめられ、「やりたいこと他にもないの?もっと挑戦したりはしない?」
など親身になって私の将来の夢について考えてくれました。
そのおかげで私は自分の本当にやりたい夢が見つかり、今は頑張って勉強しています。

つまり彼は私の夢を考えるきっかけを作ってくれたヒーローです!

この写真を見ると夢に向かって頑張れる元気がもらえる画像なので選びました♪
今年の夏の若ゼミ18の合宿のときの写真です♪

そして、私は挑戦の秋!!! 色んな事に挑戦して充実した秋にしたいと思います!

若ゼミ18 N×2

© Wakazemi 1-20