Looking back on my college life

Hello,
Our seminar is coming to an end. Thus, I wanna look back on my college life.
The days as a college student have been awesome. I had a lot of experience and I met many wonderful people through the experience. The days at a dormitory, studying in AES course, studying abroad, visiting several countries.... Once I start showing the memories, there is no end. Studying at this seminar is also unforgettable memory. Even though I had some tough things such as completing graduation thesis, I learned the delight in corporating with friends and achieve goals.
Like this, I think that my college life has been wonderful.

こんにちは
ゼミでの活動も終わりに近づいてきました。という訳で、学生生活を振り返りたいと思います。
一言で言えば、私の学生生活は最高でした。沢山の経験をして、様々な素敵な人に出会うことができたからです。1年間の寮生活、AESコースでの学び、留学、海外旅行…。数えたらきりがないくらいです。もちろん若ゼミでの学びも私にとって忘れられない思い出となっています。卒論執筆など大変なこともありましたが、ゼミを通して仲間と協力して何かを成し遂げる楽しさを知りました。
このように、本当に素敵な学生生活だったと思います。
ただ一つ反省点としては、もう少し殻を破って遊べばよかったなと思う部分があるので、社会人になる前に思いっきり学生を楽しみたいと思います!

M.Y.

© Wakazemi 1-20