What I want to achieve before graduation (遅い10月の日記)

I'm sorry to post late.

Today, I would like to share what I want to achieve before I graduate.
There are two things which I want to do.
One is that finishing my graduation thesis without any regret.
The other one is enjoying every single time with wakazemi members and friends.

投稿が遅くなりすみません。
学生生活が残りわずかになりましたが、達成したいことはとてもシンプルです。
卒論を悔いなく書き上げる。若ゼミ、友人と過ごす時間を大切にすることです!

写真は、留学生の友人と京都国立博物館に行ったときのものです。
「京の刀」という特別展を見てきました。あまり歴史に詳しくない私は展示されている沢山の刀の違いがあまり分かりませんでした。。。


(写真アップロードしようとしましたが、エラーばかりでできませんでした。。。)

Satosato

© Wakazemi 1-20