Trip to Wakayama

I went to the north of wakayama with my friends.
First day, I swam in sea, did BBQ and played with fireworks. In the sea, there are some jellyfishes but we enjoyed. Also, I ate a lot of meet, and we talked with them on the shore midnight.
Next day I went to Kuroshio market, and I ate rice bowl topped with seafoods. It was so delicious. Furthermore, I rode a ferry and went to Tomogashima. There is a place in which described on Rapyuta. I felt the history.
I enjoyed two days very much, and this trip is one of the good memory this summer.

この夏、友達と和歌山に行きました。1日目は海で泳いだり、バーベキューしたり、花火したりしました。海にはクラゲがいましたが、とても楽しかったです。深夜には海沿いで話しして優雅なひと時を過ごしました。
2日目は黒潮市場とフェリーに乗って友ヶ島に行きました。海鮮丼を食べれて満足でした。友ヶ島まではフェリーでいきました。ラピュタのシーンとなったところがあった、防空壕があったり歴史を感じました。
この夏の良い思い出の1部になりました!!

私をコンビニの商品にたとえると…
ミックスチョコです!

© Wakazemi 1-20