Thailand

I went to Thailand for the first time during this summer vacation. I visited famous temples and felt the history of this country. Speaking of Thailand, do you imagine a famous animal? It's elephants! One of my dreams of taking photos with an elephant came true. I had a fun time.

However, I couldn't eat Thai food because there were really spicy. It's a bit disappointing.

Thank you for reading my diary.



夏休みに初めてタイに行ってきました。有名なお寺をいくつも回って、歴史を感じました。タイといえば思い出す動物はいますか?私にとってはゾウです。ゾウと一緒に写真を撮るという夢が一つ叶いました。とても貴重な時間を過ごせましたが、タイ料理はとても辛くあまり食べることができませんでした。



自分をコンビニの商品に例えると

色白で太っているので 豚まん です



Tanapi

© Wakazemi 1-20