The best memory in Heisei era

Hi everyone
My best memory in my life is to spend with my lovely dog, Ratan. Maybe I have ever written about her in this blog, but I would like to tell you again because she passed away a few days ago.
She was fourteen years old and 9 months. Until she passed away, we went to bed together every night. It was very warm, but now I feel cold in bed. She was always very cute. I miss her. But I think she is always with us. I really love her.

平成1番の思い出は愛犬ラタンと過ごした日々です。小学生の頃からずっと一緒に過ごしてきましたが、最近亡くなりました。14歳9ヶ月でした。彼女が亡くなる日まで毎日一緒に寝ていたので、今は少しの違和感と寒さを感じています。寂しい気持ちはありますが、私はラタンはずっと私たち家族と一緒にいる気がします。

H. Gorilla

© Wakazemi 1-20