My super horo

My hero is ANPANMAN!!
The reason why I think so is because he can help anyone else even though he is discouraged. We people tend to ask for a return when we do something good to others. On the other hand, he's not. Another reason because he's super strong!! He can defeat BAIKINMAN and DOKINCHAN all by himself. Especially ANPUNCH is cool!! I wish I also had strong power like him.

私にとってのヒーローは昔から変わらずアンパンマンです!!アンパンマンは人に見返りを求めず良いことを自然にできる人??(パン)です。いつかわたしもアンパンマンみたいに人助けを自然にできる、そんな人になりたいです。もう一つのアンパンマンを選んだ理由は強さです。強い相手にも1人で立ち向かっていく姿はとってもかっこいいです!!
ちなみにわたしの部屋にはアンパンマンのものがたくさんあります。神戸のアンパンマンミュージアムには何度もいきました!!友達と言ったのですが私たち以外小さい子親子ばかりで少し恥ずかしかったです。

わたしにとっての秋は、、、
食欲の秋です。ついつい食べ過ぎてしまいます!!

最後に写真は先日実家の岡山に帰省したときのものです。
良いところなので機会があれば一度ぜひ。
Qoo

© Wakazemi 1-20