Looking back on my college life

Good evening, everyone! I was so surprised at the fact it is the last article for me in Wakazemi blog as a seminar member. Today, I'd like to look back on the college life.
Throughout the college life, I got many experience to improve not only English skills but also personality itself. Especially, there were lots of challenges to achieve after entering Wakamoto seminar. It was so hard and valuable for me because I notice how difficult communicating with others with satisfaction is! I am thankful for all people who supported me at college.

あっという間ですが最後の若ゼミブログとなりました。私は大学生活を振り返って英語能力を高めるだけでなく自分自身も成長したなと感じます。特に若ゼミに入ってから様々なチャレンジを続けてきてハードでしたが貴重な経験をさせていただきました。それらを通して他の人と満足のいくコミュニケーションを築く大変さを実感しました。大学生活を支えてくださった全ての人に感謝します。

IBEIBE

© Wakazemi 1-20