Favorite food in autumn

Hello, everyone. I’m IBEIBE.
Recently, it is cold and the leaves are gradually changing in Kyoto, that’ why many tourists visited there.

Today I would like to mention favorite food in autumn.
I recommend Oden sold in convenience store because we can choose favorite ingredients in many choices at the reasonable prices and it make us warmer.
After attending the seminar, I bought Oden and ate it with Mizuki and Naoko besides Kamo river.

Now, we hold EVE festival in the college. Today, I should work harder to cook gyoza soup more...

最近寒さが一層増し、京都では紅葉の季節です!!

私の秋オススメグルメはコンビニおでんです。笑実はゼミ終わりにコンビニでおでんを買い鴨川の川辺に行き暗闇の中でおでんをほおばりました。何を食べているかいまいち分かりませんでしたが美味しかったです。

是非やってみてください!笑

IBEIBE

© Wakazemi 1-20