7月の日記

—My reccommended food in Kyoto—

My reccommended food in Kyoto is “ramen”. There are several famous ramen stores in Kyoto, so you’ll enjoy visiting some ramen stores and comparing the taste. My favorite store is Menbakaichidai. Actually, I am working here and I’m sure that we can provide the super awesome experience to you through the ramen calling a fire ramen. If you have some interest, please check the following.

私のオススメ京都グルメはラーメンです!多くの有名店はもちろん、様々なラーメン店が京都にはあるためラーメン巡りをしてみるのもおもしろいと思います。その中でも私の一押しは「めん馬鹿一代」です!なぜなら、(私のアルバイト先だから!笑) 京都特産の九条ネギたっぷりのラーメンを味わう+びっくり仰天な経験ができちゃうからです。ヒントは、a fire ramen. みなさんぜひご来店下さい。笑


http://www.fireramen.com/


M.Y.

© Wakazemi 1-20