chocolates!

☆Delicious food I recently enjoyed
Recently I ate chocolates Haruna gave me. It had looked so gorgeous, and I had thought I could not eat such beautiful, brilliant chocolates...but unfortunately it fell into my stomach in a moment. I thought that nothing can beat appetite.

最近Harunaちゃんにチョコレートをもらいました(感謝)。あまりにも可愛くて綺麗で、「こんなの食べれんわ〜〜〜」と思っていたのに気づいたら全部無くなっていて、アニメみたいで自分で少し笑ってしまいました。写真はまたパソコンを開いた時に載せます!


☆What's new recently?
Recently, I almost finished my job hunting, and the fact that I will go back to my home after graduating DWCLA became clear. I am so sad to think that I will leave from Kyoto, and leave from you guys. But anyway I want to enjoy this year, and make a great memory I will never forget!!

就活が終わり、卒業後は地元に帰ることが決定しました。新生活に向けて期待を膨らます反面、京都を去りみんなと会えなくなるということが今からすごく寂しいです。という考えられません。みなさん卒業するまでのあと10ヶ月、思う存分勉強して、思う存分遊んでください私と!!

Riko

© Wakazemi 1-20