My heroine

My heroine is my English teacher in high school. Though she was a new-appointed teacher, she was decent and tried her best on everything. I liked her English class, because she talked a lot about her experiences in around the world. At that time, I had never been overseas. Therefore, her stories attracted me very much. She spread my world and gave me the motivation to study English. Therefore, I want to be an English teacher like her.

私のヒロインは、高校の英語の先生です。先生がしてる話がとても面白くて、いつも目をキラキラさせて聞いてました。先生のおかげで自分の世界が広まり、英語を勉強するのも楽しくなりました。私もそんな先生になれるように頑張ります!

秋といえば食欲の秋!!
私は栗が大好きなので、栗ご飯やモンブランをたくさん食べたいです!

のん

© Wakazemi 1-20