My heroine

I’m so sorry for laying to post it.

My hero is a teacher who taught me social studies in a cram school when I was a junior high school student. I felt that he is very smart because he taught me English, Japanese, social studies and math. Also, he commuted to college for 2 hours one way, so he said he could not have enough own time. Furthermore, he was very busy because he was a top of his seminar. At that time, I though he accomplished all of things so he was a super man for me. Even now, I respect him, and I can do my best when I recall him.

私のヒーローは中学生時代にお世話になった塾で社会科を教えていた先生です。その当時、先生も大学生で2時間かけて大学に通い、ゼミではリーダーだったそうです。講師という仕事は準備や会議があり、自分の時間があまりないと言いながらも、時間外のときでも理科以外の教科を教えてくれました。その当時の私からすると、どんなに大変でも生徒のために時間を作ってくれてなんでも成し遂げてします先生がかっこよく見えました。今でも私はその先生のことを尊敬しているともに、自分が今同じような状況であるからこそ大変さが理解でき、感謝しています!!

○○の秋🍁
食べることが大好きな私はもちろん食欲の秋です!!今年は栗ご飯をすでに2回食べました😋まだまだ、秋の味覚を堪能したいと思います!!

© Wakazemi 1-20