summer trip

In this summer, iwent to Kanazawa with my friend. It is first time to go there. The most suprising thing is that there are not so much visitors. Before went there, I tought Kanazawa is prosperous place since there are called " a small Kyoto". I ate many food especilally gold foil ice cream was dericious although it costs eight hundreds yen! If you go there, pleaas try it!

私は夏休み、初めての金沢旅行に行ってきました!日本海側の県かつ上の方の県に行くのは初めてだったのでとてもワクワクしていました。金沢は金箔が有名ということで街のいたるところで金箔を全面的に押していたことがとても印象的でした。金箔ソフト・フルーツパフェ・ハントンライス?・金つば・カップケーキ・お魚、などなど食を中心とした旅でした。京都とはまた違った雰囲気でとても素敵な場所でした!
写真は石川米を推すライスケです。可愛らしいマスコットの中身は汗を流し頑張るおじさまでした(´ー`)
私をコンビニの商品に例えるならば肉まん
mao
IMG_4716.JPG 直
IMG_4803.JPG 直
IMG_4836.JPG 直

© Wakazemi 1-20