Summer trip

I went to America, Torrance with my friend.
This is the place that I lived for 6 years. I used to go to a Japanese school, and this summer, I went there. This is a precious memory still now.
I met my school teacher and my friend for the first time in about 9 years. I thought the school is very small, because we were still an elementary students at that time. This trip touched my heart.
Our hotel was nearby dangerous please, so I was getting nervous every night.

今年の夏、アメリカのトーランスというところに、友達と学校の先生に9年ぶりに会いに行ってきました。当時住んでいたところに実際行ってみると、忘れていた当時の記憶がいろいろブワーッと蘇ってきて興奮しました。
しかし、ホテルに安さを求めるあまり、あまり治安の良くない地域のホテルに泊まってしまい、毎晩ドキドキしていました。

私をコンビニの商品に例えると、ブラックサンダーのアイスです。ブラックサンダーを人にした姿を想像したら私に似てそうだからです。

こにし

© Wakazemi 1-20