great summer

Hi, everyone.
Today I am going to talk about my summer vacation.
In this summer, I experienced two things for the first time.
Firstly, I went grape picking with my sister, my cousin and her family.
I was so excited because I could eat many kinds of grapes at a reasonable price.
Also I was really glad to meet my sweet cousin’s son!
While I had great time, I also had bad time. It was Bon holiday. When I was wearing my skirts, I felt like my back was stabbed by a knife. Yes, I was strained back and I could not move at all for two days since then. It was the hardest pain so far in my life. The saddest thing was that I could not eat delicious foods which was prepared for Bon with my relations
Anyway, I enjoyed my summer vacation!



夏休み、ブドウ狩りに行ったのが一番の思い出です。3歳のいとこ甥が「りーたん」と呼んでくれるようになったのでますますメロメロになりました。ずっとこのままでいてほしいなあと思った夏でした。しかし、楽しいこともあればつらいこともありました。二十歳にしてぎっくり腰になってしまったのです。ぎっくり腰舐めてました、あんなに痛いとは、、、。笑うのも腰に響いていたいので、みなさん本当に気を付けてください!

私をコンビニの商品に例えるとアイスクリームです!アイス食べ過ぎてもはや私はアイスでできてます。

りんご

© Wakazemi 1-20