chobi

Hello.
I went back to my hometown and I met my pets.
I have a dog and a cat. "sucre and chobi".
I love playing with chobi but he does not like be interfered. So I will talk about it.
When I was in Kyoto, I found the headband for cats. It is form of rabbit ears and very cute.
I bought it for him and tried to put on it. However he did not like it and angry.....
He had gone to go restroom and stay inside of restroom.

帰省する前に、猫につけるうさ耳カチューシャを見つけたので、つけようとおもって買って帰ったのですが、チョビは構われることがきらいですごく嫌がって怒ってトイレにこもってしまった話でした。でもすごくかわいかったです。
けど仕返しにTシャツを食べられました。わたしの白Tシャツが雑巾と化しました。


わたしをコンビニの商品に例えると、賞味期限切れそうで、集められてる商品です。

はるコアラ

© Wakazemi 1-20