Summer Trip

During this summer vacation, I went to Cook Islands and I visited three islands there.

夏休みにクック諸島に行って来ました!

1) Mangaia
I met my freiend in the island for the first time in five years. I got her to guid around the island and we visited a school, plantations or lake. Furthermore, we painted a pareo. It was so fun.
Every what I experienced was valuable!!
マンガイア
ここでは5年ぶりに友達に会いました。彼女は島中を案内してくれ様々な場所を訪れました。パレオ作りも体験させてもらってとても楽しかったです。とても貴重な経験が沢山できました。

2)Aitutaki
This island was supper amazing place! The beautiful blue lagoon spread as far as the eye can see. it was the best place to enjoy snorkeling.
アイツタキ
この島は本当に素敵な島でした。辺り一面きれいな青色の海!シュノーケルを楽しむのにもってこいなそんな島でした。

3) Rarotonga
This is a main island of Cook Islands. I enjoyed traditional dance performances with dinner. In addition, I looked around the island by bicycle.
ラロトンガ
中心地のこの島では、伝統的なダンスを見たり、自転車で島を一周したりして楽しみました。

This was nice trip!

P.S.
自分をコンビニの商品に例えると、
ツナマヨおにぎり

M

© Wakazemi 1-20