The start of Wakazemi 18th Diary!

Hello, everone!
Today, Wakamoto Seminar 18th diary started.
This theme is what we did during summer vacation and what would it be if we compared ourself to item of convenience store.

こんにちは、みなさん。今日から若ゼミ18期ブログがスタートしました。今回のテーマは夏休みの思い出と自分をコンビニの商品に例えると?です。

This summer, I went to see Nara To-kae Festival for the first time. The candle lights were very beautiful and they impressed me greatly. Therefore, I thoght that I want to go to see them again. In this event, the candles called toka are lit up and it is held in Nara every August.

私は、この夏休みに初めてなら燈花絵を見に行ってきました。すごくきれいでほんとに感動しました。改めて奈良の魅力を体感できた一日でした。このイベントは、1999年から始まりすごく歴史のある行事です。会場には、日本人だけでなく色んな国から来られた外国人観光客で賑わっていました。

※自分をコンビニの商品に例えるとしたら、ローソンのからあげくんです(笑)

これから、私たち18期メンバーはこのブログを通して色んな情報を発信していきます。
どうぞ、よろしくお願いします。

2017年9月26日 若ゼミ18 Tomomin

© Wakazemi 1-20